GYIK

Kiknek szolgáltat az MVM NET Zrt.?

Az MVM távközlési gerinchálózatának kapacitását, megbízhatóságát, használatának feltételeit figyelembe véve az MVM hálózata a legalkalmasabb arra, hogy mind az állami intézmények, mind az üzleti szegmens számára nyújtson kimagasló színvonalú megbízható távközlési szolgáltatásokat. Távközlési gerinchálózatunk kiválóan alkalmas arra, hogy a kormányzati célú eléréseket redundáns módon, a szabad átviteli erőforrások felhasználásával azonnal nyújtsa, a korábbinál tízszer magasabb kapacitással. Az MVM NET Zrt. szolgáltatást nyújt a MAVIR technológiai célú, rendszerérdekű távközlési hálózathasználat biztosítására, kormányzati célú szolgáltatásokat nyújt a Nemzeti Távközlési Gerinchálózati (NTG) hálózat használat biztosítására, továbbá a kormányzati igények kiszolgálása mellett magas színvonalú üzleti célú távközlési szolgáltatásokat is nyújt.

Lakossági szolgáltatást nyújt-e az MVM NET?

Az MVM NET Zrt. rövidtávú tervei között nem szerepel a lakossági piacra történő belépés, a lakosságnak közvetlen szolgáltatást nem nyújtunk.

Mi az a NOC?

Network Operation Center (NOC) – Az MVM NET Zrt. ügyfélkapcsolati osztályának szervezeti keretein belül működő csapat, amelynek feladata a folyamatos hálózat-felügyeleti rendszer működtetése. A NOC a távközlési hálózat zavarmentes működéséről gondoskodik, az év minden napján napi 24 órában teljesít szolgálatot és látja el a műszaki felügyeletet. Kezdetekben kizárólag diszpécseri feladatokat látott el, majd a bővülő szolgáltatásokkal járó többletfeladat és a fokozott biztonsági követelmények miatt munkatársaink kiemelt figyelmet fordítanak a felügyeleti rendszer adatbázisainak biztonságára is. A NOC-hoz érkeznek be a szolgáltatási körbe tartozó ügyfelektől az esetleges hiba bejelentések, illetve egyéb, a hálózattal kapcsolatban felmerülő műszaki igények, információkérések, ugyanakkor a NOC, jellegéből adódóan kiemelt jelentőségű a hálózattal kapcsolatos naprakész információközpont is egyben. Az üzemeltetési és hibaelhárítási feladatok sikeres abszolválásához kimagasló színvonalú műszerpark áll cégünk rendelkezésére. Elektronikus hibajegy kezelő rendszert működtetünk, de hálózat felügyeleti rendszerünk lehetővé teszi az egyes események igény szerinti visszakereshetőségét is. A professzionálisan felkészült szakembergárdánk célja partnereink maximális kiszolgálása, valamint a piaci versenyképességnek való magas szintű megfelelés a tulajdonos által megfogalmazott elvárásoknak megfelelően. Magasan szakképzett tapasztalt kollégáink készséggel állnak a bejelentők rendelkezésére. A NOC, az MVM NET Zrt. szervezeti egységeként mind a Környezetirányítási (KIR), mind a Munkabiztonsági (MEBIR) terület a jogszabályi előírások pontos betartása szerint működik, maradéktalanul tesz eleget a jogszabályokban előírt teljesítési és jelentési kötelezettségeinek, valamint az MVM Zrt. csoportszintű elvárásainak.

Kérjük, hogy cégünk távközlési szolgáltatásaival kapcsolatos műszaki bejelentéseit, észrevételeit  a NOC (Ügyfélkapcsolati Osztály) részére jelezze.

Elérhetőségek:

MVM NET Zrt. NOC
1134 Budapest, Róbert Károly krt. 59.
Tel.: +36 1 304 2777 v. +36 80 201 114 v. +36 1 304 2266
Fax: +36 1 356 6684
E-mail: noc@mvmnet.hu

Milyen esetekben kell az MVM NET Zrt. NOC-ot keresni?

A NOC-hoz érkeznek be a szolgáltatási körbe tartozó ügyfelektől az esetleges hiba bejelentések, illetve egyéb, a hálózattal kapcsolatban felmerülő információkérések.

Villanyóra ügyekben keressem-e az MVM NET Zrt.-t?

Kérjük, hogy villanyórákkal kapcsolatos kérdésével ne keresse cégünket, tekintve hogy ez a szolgáltatás nyújtása nem az MVM NET Zrt. profilja. Villanyórával kapcsolatos ügyekben kérjük keresse a helyi áramszolgáltató illetékes szerveit.

Közvilágítással kapcsolatban keressem-e az MVM NET Zrt.-t?

Kérjük, hogy közvilágítással kapcsolatos kérdésével ne keresse cégünket, tekintve hogy ez a szolgáltatás nyújtása nem az MVM NET Zrt. profilja.